.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

این معماری را برای من تفسیر نمایید

 

براستی هرچه فکر کردم نفهمیدم منظور معماران از احداث این طرح چه بود ؟ 

از همه جالب تر اینکه نام ثابت هم پیدا کرده است (میدان لا ؟؟؟؟؟؟) 

اکبر اکسیر عزیز که همیشه به من لطف داشتند در مقاله (آستارای من، سارای من) نوشته اند: 

در میدان ورودی شهر نمادی از سیمان که به طرز ناشیانه ای اجرا شده است اولین زنگ خطر را برای ده ها مهندس پیر و جوان و خوشفکر شهر به صدا در می آورد، تندیسی که با مختصر دقت زیباترین نماد شهر میشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
کروب رضایی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 http://karobrezai.blogfa.com

متاخرین می گویند: فالوس برج میلاد بوده قدما عقیده داشتند:برج آزادی بوده با عرض شرمندگی از طاووس دمش اینجا در آستارا جا می ماند ریاضیدانان به کمک معماری مدرن می آیند کلمات "فالوس و طاووس وبرج آزادی را فاکتوریل می گیرند و "لا می ماند با آنهمه هنرو سیمان که خود شعر بلندی است در مبدا و ورودی شهر ...و معما این چنین حل می شود

شهروند پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:40

لا یک کلمه عربی به معنی نه فارسی است یعنی در این شهر نه صنعتی است؟نهاشتغال مولدو نه بیمارستانی و نه خیابان و کوچه با اصول شهرسازی و نه ساختمانی با معماری متناسب با فرهنگ و محیط طبیعی آستارا و هزاران نه دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد