.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

نقشه من

این نقشه من است جهت دوستانی که مایل به بازدید از من هستند به نقل از پرتال آستارا 

نظرات 3 + ارسال نظر
شهروند پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:35

از دیدگاه مسئولین شهر آستارا آستارا همان محدوده و خیابان وردی و خروجی به بازار ساحلی. چکار به کار ساکنان این شهر

غفور نصیری سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:34 http://karateastara.com

با سلام و خسته نباشید
وظیفه خودم میدونم از اینکه سایت هیئت کاراته شهر عزیزمان را در لیست پیوندهای خودتان قرار داداه اید صمیمانه ازشما تشکر کنم.
با تقدیم احترام : غفور نصیری

فرید رشیدی یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:59 http://wushuastara.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد