.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

برای دوستداران موسیقی

این هم تصنیف مرغ سحر برای دوستدارن موسیقی 

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل قاسمی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:54 http://deconstruction.persianblog.ir

سلام
به نظر می آید من و برادرم سپهر را از جرگه ی آستارا یی ها فراموش کرده اید. یا کم سن و سال تر از آن بوده اید که به خاطر بیاورید ما هم بودیم که در فعالیت های فرهنگی و ادبی آن شهر فعالیت می کردیم، یا بعد از این که از آستارا رفتیم، هر از گاهی مهمان فعالیت های شما می شده ایم.
آی بالا تورپاغن اوزی سووغ اولاره هله.
در لینک هایتان، اکسیر، مرحوم بنی مجیدی، داوود، بابک، آرش، مرحوم صمد، دکتر یاشیل و خیلی های دیگر از دوستان نزدیک من هستند. البته دکتر یاشیل که خب همسرم است.
خوش حال ام از آشنایی با وبلاگ تان.
دوست دارم لینکی از من هم در سایت آستارا باشد. نباشد؟

سهیل جان
من چطور می توانم کم سن و سال تر از آن باشم که فرزندان خودم را فراموش کنم. اگر سایت و وبلاگ بسیاری از عزیزان در اینجا موجود نیست به دلیل کمبود وقت جهت یافتن این عزیزان است. به هر حال ممنون می شوم اگر آدرس فرزندان دیگر را نیز به دست من برسانید.

با تشکر
آستارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد