.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

فرهنگ زباله سازی!!!!!!!

من واقعا از شهرداریم به خاطر لایروبی رودخانه هایم سپاسگذارم. 

من واقعا از شهرداریم به خاطر حل مشکل فاضلاب شهری ام سپاسگذارم.   

من واقعا از شهرداریم به خاطر آسفالت خوب و عدم وجود چاله حتی در کوچه پس کوچه هایم سپاسگذارم.   

و من واقعا از شهرداریم به خاطر .................. سپاسگذارم.  

                                                               

شاید مسئولین شهرداری بگویند این کارها نیاز به بودجه های کلان دارد اما واقعا رسیدگی به وضع ساحل زیبای من و جمع آوری زباله هایی که ساحل من را  به این صورت درآورده به چقدر بودجه نیاز دارد. 

 

                             

 واقعا نمیتوان با شرکتی جهت بهبود وضع ساحل من قرار داد بست یا حداقل چند نفر از کارگران شهرداری را مسئول رسیدگی به وضع ساحل کرد. 

حداقل دوتا سطل آشغال 

اگر برای سطل هم بودجه ندارید  یک تابلو نصب کنید که شاید دونفر دچار تحول فرهنگی بشوند و کمتر آشغال بریزند.

 

                       

  

به به چه شهر فرهنگی زیبایی شدم من.  

از شما عزیزانم هم کمی دلخورم حداقل میتوانید با ایجاد یک گروه یا یک NGO نسبت به پاکسازی این زباله ها اقدام کنید. 

من که دستم از خودم کوتاه است و فقط میتوانم آنچه را که در طی صدها سال به شما و اجدادتان هدیه کرده ام هر سال هدیه بدهم اما شما عزیزان امسال در این بهار هدیه ای به من بدهید و فکری به حال پاکسازی من بکنید. 

 

 

 

این هم یک تصویر رویایی از من  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد