.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

عکس های چهارشنبه سوری

 این تیرگی در تصاویر مه نیست بلکه دود حاصل از انفجار است. 

 

 

 

  

این هم یکی از عزیزان در حال فرار از دست نیروهای انتظامی 

 

  نیروهای انتظامی عزیز هم به جای رسیدگی به هزار معضل و مشکل موجود در شهر ناچار به حضور در این مراسم جهت جلوگیری از شیطنت های کودکانه می شوند.

 

 

گروهی نیز باحفظ هویت اصلی این جشن به زیبایی این مراسم را اجراء نمودند. 

آنچه هنوز از فرهنگ این جشنها باقی مانده به خاطر وجود این عزیزان است.  

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:12 http://WWW.IRANIMIJ.MEE.IR

صمیمانه آماده تبادل لینک با شما هستیم لطفا ما را با نام بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان لینک کنید

از بذل توجه شما سپاسگذارم
سال خوبی در پیش داشته باشید

ایمان دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:13 http://WWW.IRANIMIJ.MEE.IR

صمیمانه آماده تبادل لینک با شما هستیم لطفا ما را با نام بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان لینک کنید

کروب رضایی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:42 http://karobrezai.blogfa.com

سلام ضمن تبریک سال نو وآرزوی بهترین ها در سال جدید وتشکر بابت لینک شما هم به جمع دوستان اضافه شدید بدرود

از بذل توجه جنابعالی سپاسگذارم

طناز شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:31 http://www.tanze-astara.blogfa.com

وبلاگ طنز چهره های آستارا با تصویری از زنده یاد حاج محمد شیخی (نائب رئیس شورا) به روز است. از شما همشهری و دوست عزیز دعوت می کنم تا از این وبلاگ دیدن فرمایید و حتماً نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.نظر شما باعث دلگرمی بنده نسبت به ادامه ی فعالیتم در این وبلاگ است. بنده وبلاگ شما را در پیوندهای وبلاگ قرار داده ام. لطف کنید و شما نیز وبلاگ طنز چهره های آستارا را در پیوندهای وبلاگتان درج کنید. با تشکر: طناز (مدیر وبلاگ)
www.tanze-astara.blogfa.com

کاوه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:17

بنام خدا
عکسهاتون باز نشد لطف کنید حجم آنهارو پایین بیاورید
باتشکر

برای خودم هم عجیبه چون قبلا راحت باز میشد.

پندار پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:33

هیئت سانشو یا شماره تلفن یا آدرس یا چیزی که تونست با هیئت در ارتباط شد.جهت ثبت نام تو باشگاه میخوام.بچه حکیم نظامی.اطفا تو پاسخ بنویس.میام میخونم

دوست عزیزم سلام
من متاسفانه در تهران زندگی میکنم و هرچند که در رشته های رزمی مثل نان چوآن و مبارزه آن سانشو (ساندا) فعالیت دارم اما نمیدانم در آستارا چه کسی وکجا در این زمینه فعال میباشد.

ظززظطزرط پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد