.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

زباله، از تهران تا آستارا

زباله، از تهران تا آستارا

صبح دوم فروردین بود و من در حال رانندگی به سمت آستارا، که همسرم باز هم با دیدین وضع اسف بار کنار جاده ها خونش به جوش اومد آخر ما به طبیعت خیلی علاقه مندیم و تقریبا هیچ وقت نشده که کنار جاده یا هرجای دیگه از طبیعت استراحت کنیم و به خودمان اجازه بدهیم که یک عدد دستمال کاغذی تقدیم طبیعت کنیم. اما حقیقتا هر جا که توی اتوبان، تابلو پارکینگ می دیدیم و توقف میکردیم بیشتر شبیه مراکز جمع آوری زباله خدمات شهری بود که واقعا از نظر بصری آدم رو آزار میداد.

بعضی وقت ها با خودم فکر میکنم ما که تنها یک گونه از موجودات زنده کره زمین هستیم چطور به خودمان اجازه می دهیم که محیط زندگی سایر گونه ها را اینطور آلوده کنیم.

به هر حال در حال صحبت در این خصوص بودیم که من گفتم حالا جاده ها پیشکشمان ما حتی نتونستیم این فرهنگ رو جا بیندازیم که محیط شهرمان راپاکیزه نگه داریم.

هی مینویسیم "شهر ما خانه ما " ولی .....

همینجا بود که

ادامه مطلب ...