.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

کاریکاتور های جالب

دیدم این کاریکاتورها خیلی زیبا هستند حیفم اومد عزیزان نبینند 

چون تعدادشون زیاده هر دفعه چند تایی رو آپلود میکنم تا راحت تر باز بشن

ادامه مطلب ...

فرهنگ زباله سازی!!!!!!!

من واقعا از شهرداریم به خاطر لایروبی رودخانه هایم سپاسگذارم. 

من واقعا از شهرداریم به خاطر حل مشکل فاضلاب شهری ام سپاسگذارم.   

من واقعا از شهرداریم به خاطر آسفالت خوب و عدم وجود چاله حتی در کوچه پس کوچه هایم سپاسگذارم.   

و من واقعا از شهرداریم به خاطر .................. سپاسگذارم.  

                                                               

شاید مسئولین شهرداری بگویند این کارها نیاز به بودجه های کلان دارد اما واقعا رسیدگی به وضع ساحل زیبای من و جمع آوری زباله هایی که ساحل من را  به این صورت درآورده به چقدر بودجه نیاز دارد. 

 

                             

ادامه مطلب ...

تبریک سال نو

سلام  

سال نو را به همه عزیزانم تبریک عرض میکنم 

امیدوارم سالی خوب و خوش در پیش رو داشته باشید.