.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................
.............................آستارا......................

.............................آستارا......................

.....................................من آستارا هستم...................

خبر

 

 این خبر مایه خوشحالی من و تمام ساکنینم شد : 

رادیو پیام همراه با معرفی کتاب جدید اکبر اکسیر اعلام کرد که:
اکبر اکسیر، جغرافیای شعر ایران را تغییر داده است.

           

از مواردی که ایشان مطرح نموده اند و  دریچه ای جدید  در شعر پارسی  گشوده است: 

 

 خبرگزاری فارس: «اکبر اکسیر» بزرگترین آفت شعر معاصر را عاشقانه مبتذل می‌داند و معتقد است اگر شاعران بتوانند از ضمیر مزاحم «تو» که این شاعر به آن «دوم شخص مفرد مؤنث مفلوک» اطلاق می‌کند، خلاص شوند، شعر معاصر فارسی در دهه 90 خودش را به بهترین وجه نشان می‌دهد.   

لازم به ذکر است عکس ها را از  وبلاگ اکبر اکسیر که به کوشش آرمین جوهری عزیز جهت حمایت از شعر فرانو واشعار  استاد اکبر اکسیر ایجادشده است برداشتم که حتما ایشان من را خواهند بخشید، مگر میشود انسان زادگاهش را نبخشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عدالت ستوده دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:08

سلام بر استاد بزرگ و معلم عشق و عرفان و سلام بر استارا سرزمین مادری این تکه کوچک ایران زمین در دامان خود دردانه های بزرگی را پرورش داده است از دامان استارا اندیشه های بزرگی به پا خاسته است او یادگاربزرگیها و سر سبزیها ودشت و جلگه های ماست اندیشه او بر خاسته از بطن توده های ملی ملت ماست از شعر نو نیمایی دهه بیست استارا اشعار ی زنده و پویاو فرا نو می سازد تا در جلوه گاه ایران زمین پایدار باشیم و هجوم دهشتناک اندیشه های بی ریشه را در شهر علم و فرهنگ استوار سازد بله او در سنگر اخلاق و مدنیت شاگردانی بی شمار داردولی چرا استارا قدر این در گرانبها را نمی داند

عزیزانم هرگونه اطلاعاتی از فرزندان آستارا که دارای ارزشهای علمی و فرهنگی هستند را در اختیار من قرار دهید
ضمنا آدرس وبلاگهایتان را نیز در اختیارم قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد